Fjernarkiv

Behov for å få kontroll på hele eller deler av arkivet, eller hadde det vært godt å få det over til noen som kan det? Vi tilbyr en rekke fjernarkivsløsninger.

Hvorfor velge Evidens?

Over 25 års erfaring innen arkiv.

Sikrer oppbevarings- og gjenfinningsbehov.

Vi tilbyr uforpliktende ekspertbefaring.

Fleksible, tilpassede løsninger.

ARKIVTJENESTER

Fjernarkiv

Behovet for arkivhjelp oppstår når bedriftens arkiv er blitt for stort eller uhåndterlig. Ofte har bedriftens egne ansatte kompetanse fra andre fagområder enn arkiv, og dermed oppstår spørsmål om hva som skal oppbevares og hvor lenge. Idet mange bedrifter fortsatt har papirdokumentasjon å ta vare på, blir neste spørsmål om hvor det kan oppbevares og av hvem. Bør vi digitalisere alt, hvordan finner vi det igjen, og hvilket datasystem kan vi bruke? – Og ikke minst, hva vil det koste?

Vi har konsulenter disponibelt som kan komme til din bedrift for å se og vurdere arkivet ditt, både i papirformat eller elektronisk. Denne vurderingen kan gi grunnlag for et uforpliktende tilbud på opprydning, fjernarkivering, skanning osv. Kort sagt vil det evalueres og foreslås veien videre for dere.

Vi er eksperter på arkiv og dokumenthåndtering – vi har 25 års erfaring med å få orden i både papir og elektroniske arkiver. Vi skaffer deg oversikt over innholdet i bedriftens arkiv slik dere får oversikt over hva dere har.

Dersom våre tjenester innen fjernarkivering skulle være av interesse, vil vi sørge for å ha den ønskede informasjon tilgjengelig når behovet melder seg. Gjennom elektronisk registrering, fysisk arkivering, og rask manuell eller elektronisk gjenfinning, har vi løsninger som sikrer din bedrifts oppbevaring og gjenfinningsbehov.

Vår målsetting er å hjelpe våre kunder til en fleksibel og effektiv måte å gjenfinne nøkkelinformasjon; som for bedriften betyr oversikt og sikkerhet.

Evidens behandler all informasjon og dokumenter på en sikker måte gjennom integritet og diskresjon.
Vi har en grundig utvelgelse av personale som alltid er fokusert på sikkerhet og konfidensialitet.

Vi tilbyr følgende fjernarkivtjenester:

  • Fjernarkivering på paller
  • Kunnskap til regelverk om arkivering
  • Fysisk eller elektronisk utsendelse ved forespørsel
  • Makulering etter avtale
  • Dokumentsikkerhet
  • Skanning av dokumenter
  • Levering eller hentning av arkivmateriale

Behov for fjernarkiv?

Fyll ut skjemaet under for å starte dialogen, slik at vi kan komme frem til den beste fremgangsmåten for dere sammen.

Takk for interessen! Vi tar snart kontakt med deg. Om det haster mye er det bare å ringe.
Oops! Something went wrong while submitting the form.